Методична робота


                                      План ШМО


ЗАСІДАННЯ І
СЕРПЕНЬ
Тема:   Підготовка початкової школи до нового навчального року
Мета:   Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи. Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2018-2019 н. р. та затвердити план роботи на 2019-2020 н. р. Проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити

  п/п
Зміст
Форми і
методи роботи
Відповідальні
1.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в початковій школі в 2019/2020 навчальному році.
Нормативні документі МОН України щодо організації НВП




2.
Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2019/2020 навчальний рік

Обговорення

3
 Організація та проведення  першого уроку.



4.
Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів».
Про обсяг і характер домашніх завдань

Опрацювання

5.
 Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи

обговорення

6.
Підвищення кваліфікації педагогів у новому навчальному році

ознайомлення



Завдання  для самоосвітньої роботи між засіданнями
·                   Погодити календарні плани;
·                   Оформити класні журнали;
·                   Опрацювати методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу;
·                   Підготуватись до дискусії на тему «Адаптація першого класу, або як допомогти першокласникам адаптуватися до школи в рамках НУШ»
·                   Підготуватися до проведення тижня присвяченого В. О. Сухомлинського.
·                   опрацювати Лист МОН України від 03.07.2018р. №1/9-415 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2019-2020 н. р.»
·                   опрацювати Інструкцію щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 27.04.2015 за № 472/26917 та методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист Міністерства освіти і науки України від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15 та лист МОН від 22.05.2018 № 1/9-332);
·                    опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р. (стосується 2-4 класів);
·                   опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
·                   ознайомитися з Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 21.05.2018р.№2.2-1255 «Формувальне оцінювання учнів 1 класу» та Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 18.05.2018р. №2.2-1250 «Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу»;


ЗАСІДАННЯ ІІ
ЖОВТЕНЬ
Тема:  Нова українська школа : основи стандарту . Адаптація першокласників до шкільного колективу.
Мета: розглянути питання нова українська школа: основи стандарту, адаптація  першокласників до школи, шкільного колективу.

  п/п
Зміст
Форми і
методи
роботи
Відповідальні
1.
Круглий стіл.  «Нова українська школа : основи стандарту. Перший цикл навчання початкової школи»:

Круглий стіл

2.
 Впровадження педагогіки партнерства, компетентнісного та інтегрованого підходів.

Доповідь

3.
Фізичний розвиток молодших школярів: нові тенденції – квест – гра
Доповідь

4.
Варіанти упорядкування освітнього середовища: що потрібно знати вчителю

Повідомлення

5.
Методики розвитку образного та критичного мислення, на яких базуються модельні програми НУШ

Доповідь

6.
Дискусії на тему «Адаптація першого класу, або як допомогти першокласникам адаптуватися до школи в рамках НУШ»

Дискусія

7.
Звіт про проведення тижня присвяченого В. О. Сухомлинського

Презентація

    
Завдання  для самоосвітньої роботи між засіданнями
·                   Планування роботи з дітьми, що мають труднощі в навчанні та відхилення в поведінці.

·                   Підготовка до шкільного етапу Міжнародного конкурсу ім. П. Яцика

·                   Організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник»,  інтернет-олімпіаді «На урок», творчих конкурсах юних мовознавців;

·                   Підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти

·                   Календарне планування  на ІІ семестр

ЗАСІДАННЯ ІІІ
СІЧЕНЬ
Тема:  Формування  ключових  компетентностей  учнів початкових  класів.
Мета:  формувати ключові компетентності учнів початкових класів.


  п/п
Зміст
Форми і
методи
роботи
Відповідальні
1.
Формування ключових компетентностей на уроках математики в початкових класах.



2.
Практичні заняття  на тему «Вправи та ігрові завдання на уроках математики»

Практичні заняття 

3.
Сучасні педагогічні технології – шлях до розвитку життєздатної творчої особистості. Використання СМАРТ – дошки на уроках в початковій школі.

Круглий стіл

4.
Пріоритети виховання на шляху створення НУШ».



5.
Аналіз моніторингових досліджень досягнень учнів 3-4 класів з різних предметів за І семестр.
         


           
Завдання  для самоосвітньої роботи між засіданнями
·                   Організувати участь молодших школярів у Всеукраїнській грі «Кенгуру», інтернет-олімпіаді «На урок»;

·                   Ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання
·                   Підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;

·                   Взаємовідвідування та аналіз уроків членами методобєднання;

·                   Участь вчителів у міському тижні педмайстерності

ЗАСІДАННЯ ІV
БЕРЕЗЕНЬ
Тема: Творчий вчитель - обдарований учень
Мета: Поглибити знання педагогів про розвиток розумових та  пізнавальних  здібностей учнів на уроках через  використання ІКТ


  п/п
Зміст
Форми і
методи
роботи
Відповідальні
1.
Проектна діяльність учнів як засіб підвищення  ефективності навчання.    

Презентація

2.
Роль творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти.

Доповідь

3.
Підготовка підсумкових робіт, підготовка до ДПА

Повідомлення

4.
 Творчий звіт вчителів, що атестуються

Звіт

             
Завдання  для самоосвітньої роботи між засіданнями
·                   Опрацювати наказ МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні документи щодо проведення ДПА учнів у 2019 році;

·                   Ознайомитися з Інструкцією про звільнення від проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН України, Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р. № 72/78);

·                   Учителям 4 класів розробити завдання на державну підсумкову атестацію;

·                   Опрацювати наказ МОН України від 14.07.2015 р. № 762 «Порядок переведення учнів (вихованців) ЗНЗ до наступного класу» та нормативні документи щодо закінчення 2018-2019 н.р

·                   Підготування до панорами ідей «Складання перспективного плану МО вчителів поч..класів на 2020 -2021 н.р.


ЗАСІДАННЯ V
ТРАВЕНЬ
Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік
Мета: Підвести  підсумки  роботи   методичного  об’єднання   вчителів початкових   класів  за    2019 – 2020  навчальний   рік,   заслухати    звіти вчителів   про підсумки роботи над проблемною темою, скласти перспек-тивний план роботи ШМО на наступний навчальний рік.

  п/п
Зміст
Форми і
методи
роботи
Відповідальні
1.
Звіт про виконання плану роботи М.О. «Підведення підсумків роботи методичного об`єднання вчителів початкових  класів  за 2019-2020 навчальний рік

Звіт

2.
Аналіз результатів ДПА у 4 класах, підсумкових контрольних робіт та перевірки навичок читання, виявлення прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення.                                            


3.
Моніторинг знань учнів з базових предметів за ІІ семестр, рік. Порівняльний моніторинг контрольних робіт.



4.
Аналіз роботи вчителів над обраними методичними проблемами.



5.
Панорама ідей:«Складання перспективного плану роботи методичного об`єднання вчителів початкових класів на 2020-2021 навчальний рік».





Комментариев нет:

Отправить комментарий