План ШМО
ЗАСІДАННЯ І
СЕРПЕНЬ
Тема: Підготовка
початкової школи до нового навчального року
Мета: Вивчити основні нормативні документи, що регламентують
функціонування початкової школи. Обговорити виконання плану роботи методичного
об’єднання за 2018-2019 н. р. та затвердити план роботи на 2019-2020 н. р.
Проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити
№ п/п
|
Зміст
|
Форми і
методи роботи
|
Відповідальні
|
1.
|
Інструктивно-методичні
рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в початковій
школі в 2019/2020 навчальному році.
Нормативні документі МОН України щодо організації НВП
|
||
2.
|
Обговорення
та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів на 2019/2020 навчальний рік
|
Обговорення
|
|
3
|
Організація
та проведення першого уроку.
|
||
4.
|
Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення
класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів».
Про
обсяг і характер домашніх завдань
|
Опрацювання
|
|
5.
|
Аналіз навчальних
програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи
|
обговорення
|
|
6.
|
Підвищення кваліфікації педагогів у новому навчальному році
|
ознайомлення
|
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями
·
Погодити
календарні плани;
·
Оформити
класні журнали;
·
Опрацювати
методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу;
·
Підготуватись
до дискусії на тему «Адаптація першого класу, або як допомогти першокласникам
адаптуватися до школи в рамках НУШ»
·
Підготуватися
до проведення тижня присвяченого В. О. Сухомлинського.
·
опрацювати Лист МОН України від 03.07.2018р.
№1/9-415 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах
загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього
процесу у 2019-2020 н. р.»
·
опрацювати Інструкцію щодо заповнення
Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів,
затверджену наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412,
зареєстровану в Міністерстві юстиції України 27.04.2015 за № 472/26917 та
методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів
загальноосвітніх навчальних закладів (лист Міністерства освіти і науки України
від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15 та лист МОН від 22.05.2018 № 1/9-332);
·
опрацювати «Опис ключових змін в оновлених
програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від
04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р. (стосується
2-4 класів);
·
опрацювати додаток до наказу МОН України від
19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю
та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
·
ознайомитися з Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
МОН України від 21.05.2018р.№2.2-1255 «Формувальне оцінювання учнів 1 класу» та
Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від
18.05.2018р. №2.2-1250 «Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання
учнів 1 класу»;
ЗАСІДАННЯ ІІ
ЖОВТЕНЬ
Тема: Нова українська школа : основи
стандарту . Адаптація першокласників до шкільного колективу.
Мета: розглянути питання нова українська
школа: основи стандарту, адаптація
першокласників до школи, шкільного колективу.
№ п/п
|
Зміст
|
Форми і
методи
роботи
|
Відповідальні
|
1.
|
Круглий
стіл. «Нова українська школа : основи стандарту. Перший цикл навчання
початкової школи»:
|
Круглий стіл
|
|
2.
|
Впровадження педагогіки партнерства,
компетентнісного та інтегрованого підходів.
|
Доповідь
|
|
3.
|
Фізичний розвиток молодших
школярів: нові тенденції – квест – гра
|
Доповідь
|
|
4.
|
Варіанти упорядкування освітнього середовища: що потрібно знати
вчителю
|
Повідомлення
|
|
5.
|
Методики розвитку образного та критичного мислення, на яких
базуються модельні програми НУШ
|
Доповідь
|
|
6.
|
Дискусії на тему «Адаптація
першого класу, або як допомогти першокласникам адаптуватися до школи в рамках
НУШ»
|
Дискусія
|
|
7.
|
Звіт про проведення тижня присвяченого В. О.
Сухомлинського
|
Презентація
|
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями
·
Планування
роботи з дітьми, що мають труднощі в навчанні та відхилення в поведінці.
·
Підготовка
до шкільного етапу Міжнародного конкурсу ім. П. Яцика
·
Організувати участь молодших школярів у
Всеукраїнських іграх «Соняшник»,
інтернет-олімпіаді «На урок», творчих конкурсах юних мовознавців;
·
Підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо
впровадження Державного стандарту початкової освіти
·
Календарне планування на ІІ семестр
ЗАСІДАННЯ ІІІ
СІЧЕНЬ
Тема: Формування
ключових компетентностей
учнів початкових
класів.
Мета: формувати
ключові компетентності учнів початкових класів.
№ п/п
|
Зміст
|
Форми і
методи
роботи
|
Відповідальні
|
1.
|
Формування
ключових компетентностей на уроках математики в початкових класах.
|
||
2.
|
Практичні заняття на тему «Вправи та ігрові завдання на
уроках математики»
|
Практичні заняття
|
|
3.
|
Сучасні педагогічні
технології – шлях до розвитку життєздатної творчої особистості. Використання
СМАРТ – дошки на уроках в початковій школі.
|
Круглий стіл
|
|
4.
|
Пріоритети виховання на шляху створення НУШ».
|
||
5.
|
Аналіз
моніторингових досліджень
досягнень учнів 3-4 класів з різних предметів за І семестр.
|
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями
·
Організувати участь молодших школярів у
Всеукраїнській грі «Кенгуру», інтернет-олімпіаді «На урок»;
·
Ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання
·
Підготувати матеріали «На допомогу вчителю:
схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
·
Взаємовідвідування та аналіз уроків членами
методоб’єднання;
·
Участь вчителів у міському тижні педмайстерності
ЗАСІДАННЯ ІV
БЕРЕЗЕНЬ
Тема: Творчий
вчитель - обдарований учень
Мета: Поглибити знання педагогів про
розвиток розумових та пізнавальних здібностей учнів на уроках через використання ІКТ
№ п/п
|
Зміст
|
Форми і
методи
роботи
|
Відповідальні
|
1.
|
Проектна
діяльність учнів як засіб підвищення ефективності навчання.
|
Презентація
|
|
2.
|
Роль творчої особистості молодшого школяра в
умовах модернізації початкової освіти.
|
Доповідь
|
|
3.
|
Підготовка підсумкових робіт,
підготовка до ДПА
|
Повідомлення
|
|
4.
|
Творчий звіт вчителів, що атестуються
|
Звіт
|
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями
·
Опрацювати наказ МОН України від
30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію
учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні
документи щодо проведення ДПА учнів у 2019 році;
·
Ознайомитися з Інструкцією про звільнення від
проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН України,
Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р. № 72/78);
·
Учителям 4 класів розробити завдання на
державну підсумкову атестацію;
·
Опрацювати наказ МОН України від 14.07.2015 р. № 762 «Порядок
переведення учнів (вихованців) ЗНЗ до наступного класу» та нормативні документи
щодо закінчення 2018-2019 н.р
·
Підготування
до панорами ідей «Складання перспективного плану МО вчителів поч..класів на
2020 -2021 н.р.
ЗАСІДАННЯ V
ТРАВЕНЬ
Тема. Підсумок роботи методичного об’єднання за рік
Мета: Підвести підсумки
роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів за 2019 – 2020 навчальний
рік, заслухати звіти вчителів про
підсумки роботи над проблемною темою, скласти перспек-тивний план роботи ШМО на
наступний навчальний рік.
№ п/п
|
Зміст
|
Форми і
методи
роботи
|
Відповідальні
|
1.
|
Звіт про
виконання плану роботи М.О. «Підведення підсумків роботи методичного
об`єднання вчителів початкових
класів за 2019-2020 навчальний
рік
|
Звіт
|
|
2.
|
Аналіз результатів ДПА у 4 класах,
підсумкових контрольних робіт та перевірки навичок читання, виявлення
прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення.
|
||
3.
|
Моніторинг
знань учнів з базових предметів за ІІ семестр, рік. Порівняльний моніторинг контрольних
робіт.
|
||
4.
|
Аналіз роботи вчителів над
обраними методичними проблемами.
|
||
5.
|
Панорама
ідей:«Складання перспективного плану роботи методичного об`єднання вчителів початкових
класів на 2020-2021
навчальний рік».
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий